TIP pro Vás:
Podívejte se na internetu, jak se nabízí většina nemovitostí a právě takto to nedělejte.
Níže najdete praktický přehled aktivit, které zajistím při prodeji Vaší nemovitosti.
JEN ty NEJlepší realitní služby
Prodej nemovitosti se dělí na dvě fáze:
1) PREZENTAČNÍ
2) PROPAGAČNÍ
Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.
Video je fenomén. Inzerát, který obsahuje video prohlídku má až o 600 % vyšší návštěvnost.
Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Díky 3D scanu získá zájemce detailní přehled.
Jedná se o obrovsky efektivní video. Rozhovor vytváří důvěru v prodávanou nemovitost. Podívejte se, jak může takové povídání vypadat. Jedná so o rozhovor s majitelkou s úspěšným prodejem domu za více než 27 mil. Kč.
Zájemci jsou informovaní a jsou v šoku v dobrém smyslu slova. Následné prohlídky jsou efektivnější.
Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvořím pro vaši nemovitost stránku, kde bude prezentována jen a pouze ta vaše. Například takto:
www.tomas-kucera.cz/Dasny
www.tomas-kucera.cz/byt-central-park
www.tomas-kucera.cz/zamek-budenice
Prostě JEN ty NEJlepší realitní služby
Udržet vaši nemovitost na prvních pozicích na realitních portálech je povinnost profesionála. Docílíme toho tzv. topování. Stojí to každý den peníze, ale u mých nemovitostí je denní topování samozřejmost.
Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynecháme žádný významní realitní portál.
Různé realitní portály umožňují různé zvýhodněné pozice - zviditelnění inzerátu. Využít těchto placených pozic má smysl, díky tomu nabídneme vaši nemovitost mnohem většímu počtu zájemců.
Zařídím, aby se nabídka vaší nemovitosti zobrazovala na Novinky.cz na Seznam.cz a stovkách dalších internetových stránkách. Proč? Protože tam se pohybuje deně statisíce lidí, kteří právě teď žádnou nemovitost nehledají, přesto ji mohou koupit za tu nejlepší cenu pro vás.
V mé databázi kontaktů je tisíce klientů, kteří prodávají, kupují... dáme jim vědět, že právě vaše nemovitost je na prodej.
Jsou letáky přežitek? Ale vůbec ne. Správně vytvořený leták s informací o prodeji vaší nemovitosti může trefně oslovit zájemce.
Místní tisk, měsíčník vaší radnice... to jsou místa, kde můžeme nabídnout vaši nemovitost. I taková forma propagace může v 21. století zafungovat.
Každý majitel nemovitosti chce při prodeji získat tu nejvyšší možnou cenu. Aukce je skvělý, moderní a transparentní nástroj, se kterým mám několikaletou praxi. Pro vaši předsatvu se podívejte na video vzorové aukce.
Prostě JEN ty NEJlepší realitní služby
S největší pravděpodobností jste slyšeli o tom, že nemovitost můžete prodat i formou aukce. Rád bych vám tímto krátkým článkem ukázal, jak tato služba reálně vypadá a probíhá. A také s jakým výsledkem.
Proto také přikládám případovou studii. Tedy krok po kroku, jak šel čas u jedné z mých realizovaných aukcí.
Výsledkem bylo navýšení ceny o 535 000,- Kč. Ale vše pěkně popořádku.
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKA MAJITELŮ NEMOVITOSTÍ K AUKCÍM
- Když vám svěřím nemovitost do prodeje, jak konkrétně aukce probíhá?
Na aukci (koupi vaší nemovitosti) je nejprve nutné přilákat větší množství zájemců. Nejdůležitější práce tedy začíná hned na počátku. Správné nastavení ceny, odborný tržní odhad, příprava nemovitosti na prodej, staging nemovitosti, profi fotografie, video, dron, 3D scan, vytvoření webové stránky přímo pro danou nemovitost, inzerce, propagace, reklama na soc. sítích atd. To vše způsobí, že na prohlídku dorazí větší množství zájemců.
A když máme větší počet zájemců, stanoví se termín aukce. Lidé z prohlídek se pak ve stanovený čas přihlásí na mé webové stránce k aukci (tu ale vidí jen ti, co dostali pozvánku) a mohou přihazovat. Na stránce vidí příhozy ostatních a tak mohou reagovat dalším vyšším příhozem.
Rezervační smlouvu na vaši nemovitost pak obratem podepisujeme se zájemcem, který v aukci přihodil nejvyšší částku. Obvykle navyšujeme o větší stovky tisíc korun.
PŘÍPADOVÁ STUDIE PRODEJE BYTU V AUKCI
- 19.3. Majitelé mě oslovili s tím, že by chtěli, abych jejich byt jako makléř prodával
- 21.3. Schůzka, vysvětlení stavu trhu, možností prodeje a dalšího postupu
- 22.3. Tržní odhad bytu a návrh prodejní strategie
- 24.3. Odsouhlasení ceny, odsouhlasení strategie včetně aukčního prodeje, podpis smlouvy
- 27.3. V bytě staging, profi foto, video, dron, 3D scan...
- 28.3. Tvorba, podívejte se: webových stránek bytu, výroba půdorysů, postprodukce fotek a videa, vytvoření reklamy na soc. sítě atd.
- 11. - 13.4. Prohlídky, celkem 23 zájemců, vysvětlení aukce
- 16.4. Aukce, 12 účastníků, 7 aktivních přihazujících, nejvyšší nabídka 6 005 000,- Kč.
- 16.4. Podpis Rezervační smlouvy s navýšenou cenou o 535 000,- Kč. Následné další kroky ke Kupní smlouvě, převodu a předání.
- 17.4. Průzkum trhu: Náš prodej byl realizován o minimálně 300 tis. více, než nejvyšší konkurenční nabídky bytů v dané lokalitě, které jsou ale stále neprodejné a zůstali v nabídce i po našem úspěšném prodeji.
- 17.4. Nadšený prodávající - získal vysokou cenu. Spokojený kupující - získal vysněný byt. Šťastný makléř - byl zase přínosem pro své klienty.
Máte jakékoli dotazy k aukci či samotnému prodeji nemovitosti?
Neváhejte mě kontaktovat, rád zodpovím veškeré vaše dotazy
a pomohu s prodejem vaší nemovitosti za nejvyšší možnou cenu.
Jakou má Vaše nemovitost vlastně tržní cenu? Stačí vyplnit kontaktní formulář, já se vám ozvu, zeptám se na pár základních informací a vytvořím Vám ZDARMA tržní odhad nemovitosti. Až potom se můžete rozhodnout, zda vůbec prodávat a případně za kolik. Tento krok je pro Vás absolutně nezávazný.
Tomáš Kučera - realitní makléř
email: reality@tomas-kucera.cz
tel.: +420 777 330 777
UKÁZKY Z MEDIÁLNÍCH VYSTOUPENÍ:
Mediálně nejznámější makléř s 20letou praxí. Nejen televizní vystoupení najdete tady.
"Jsem podnikatel, který pracuje proto, že ho to baví. Ne pro to, že musí."
Tomáš žije se svou ženou, dcerou Amálkou a synem Tomáškem nedaleko Prahy v domě, který mu navrhl jeho oblíbený architekt.
Svou práci si doslova užívá, což na něm poznáte od první minuty setkání. Dovolí si ve svém volném čase i takovou perličku, že je v hlavním vysílacím programu moderátorem rádia Frekvence 1.
Profesně:
Tomáš Kučera založil svou první realitní kancelář v roce 1999. Ve chvíli, kdy se stala úspěšným držitelem nadnárodní franšízové licence, svůj podíl prodal. Po té založil již nejúspěšnější realitní institut CHYTRÝ MAKLÉŘ.
Dnes pracuje jako samostatný realitní makléř se svým týmem specializovaných odborníků od profi prezentace až po nemovitostní marketing.
Osm let působil jako člen rady Asociace realitních kanceláří ČR. Je v oboru nejvyhledávanějším lektorem a po celou dobu také certifikovaným makléřem, a zná tedy dobře obor ze své praxe. Přednáší na konferencích a seminářích, vede kurzy, poskytuje osobní konzultace...
Je autorem šesti knih, tři jsou již bestseller.
Tomáš Kučera a média:
Pro svou profesionalitu a odbornost je také velmi často oslovován médii. Je dnes mediálně nejznámějším realitním expertem. I proto zajišťuje prodej a nákup nemovitostí i pro VIP osobnosti.
Chytrý makléř:
Institut CHYTRÝ MAKLÉŘ a profesní televize CHYTRÝ MAKLÉŘ TV vzdělává samostatné makléře, menší i větší realitní kanceláře i národní a nadnárodní sítě. Institut je založen na praxi a dlouholetých zkušenostech nejen z ČR, ale i ze zahraničí. Je nezávislý a není podřízen žádné realitní společnosti či sdružení. Institut je zaměřen na vzdělávání makléřů a manažerů s cílem dosáhnout vyšší kvality a lepších výsledků. A to se daří, viz reference na www.chytrymakler.cz
Institut CHYTRÝ MAKLÉŘ, to je:
profesní televize pro makléře
on-line vzdělávání
video kurzy
živé kurzy
eBooky
knihy
blog
a mnohem víc.
Povinné údaje:
Jméno: Tomáš Kučera
Místo podnikání: Dr. E. Beneše 1181, 277 11 Neratovice
Kancelář: Business Centrum Praha Čakovice, Kostelecká 879/59
IČO: 611 22 050, DIČ: **0307****
Datová schránka: 86uxh5q
Vznik živnostenského oprávnění: 8.12.1994
Vznik vázané živnosti realitní zprostředkování: 22.04.2020
Živnost přidělil: Městský úřad Neratovice
V realitách se pohybuje od roku 2000. Má za sebou stovky spokojených klientů a tisíce makléřů, kteří prošli jeho vzdělávacími programy.
Je vyhledávaným oborníkem v oboru. Pro svou profesionalitu a znalosti je velmi často oslovován médii.
Ve své práci používá nejmodernější technologie pro maximální efekt. Video prohlídky, dron, Home staging, 3D scan, AUKCE a další.
Pořídit si nemovitost v zahraničí, kde slunce svítí téměř celý rok, je snem mnoha lidí. Taková investice nenabízí jen možnost úniku před zimním počasím, ale také otevírá dveře k novým zážitkům, kultuře a relaxaci na místech, která nabízejí celoroční pohodu. Ať už vás láká plážové bydlení u Středozemního moře, nebo útulná vila v exotickém ráji, nákup nemovitosti v zahraničí má svá specifika, která je důležité znát.
Praha čelí rostoucím cenám bytů a nedostatku dostupného bydlení. Vysoká poptávka a omezená výstavba způsobují, že se vlastní bydlení pro mnohé stává nedosažitelným. Nabídka bohužel není dostačující, přestože developeři přidávají nové projekty. Jaké faktory stojí za touto situací a co by mohlo pomoci zlepšit dostupnost bydlení v Praze?
Stanovení správné ceny nemovitosti je klíčem k úspěšnému prodeji. Příliš vysoká cena může zájemce odradit, zatímco příliš nízká zbytečně snižuje váš zisk. Jak ale v dnešní době správně ocenit nemovitost? Je potřeba zohlednit nejen aktuální tržní podmínky, ale i specifika vaší nemovitosti. Které faktory vám pomohou stanovit realistickou a atraktivní cenu, aby byl váš prodej úspěšný?